File must exist and be placed inside the assets folder
Cookies
Laat ons weten welke cookies we mogen plaatsen. Wanneer je essentiële cookies aanklikt verzamelen wij geen persoonsgegevens en help je ons de site te verbeteren. Wanneer je Cookies accepteren aanklikt krijg je een optimale website ervaring. Meer over privacy & cookies .
Cookies accepteren
Essentiële cookies
Bestellen en bezorgen
Worden er verzendkosten berekend voor mijn bestelling?
Alle prijzen vermeld op onze website zijn inclusief BTW. Alle bestellingen met een waarde vanaf € 34,95 worden gratis verstuurd binnen Nederland (incl. Waddeneilanden) en België. Voor bestellingen onder de € 34,95 berekenen wij € 9,95 aan verzendkosten.
Kan ik mijn bestelling afhalen bij een verkooppunt?
Nee, het is niet mogelijk uw webshop-bestelling af te halen bij een Kettler verkooppunt.
Kan ik achteraf betalen?
Nee, dat is niet mogelijk.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kunt in onze webshop betalen via Ideal (NL) en bancontact (BE).
Hoe wordt mijn product geleverd?
Je bestelling wordt door een externe vervoerder in opdracht van Kettler Benelux geleverd. De door jou bestelde artikelen worden zorgvuldig verpakt en op de afgesproken datum ongemonteerd geleverd tot aan de drempel bij de eerste deur op de begane grond van van het door jou opgegeven afleveradres.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Speelgoedartikelen en TTT-accessoires worden binnen 2-3 werkdagen via DHL of Post NL geleverd. Tafeltennistafels worden geleverd via onze vervoerder BK Transport. De vervoerder informeert je binnen 5 werkdagen via mail en eventueel telefonisch over de dag en verwachte tijdstip van levering. Mocht een artikel momenteel niet voorradig zijn, dan ontvang je van ons een bericht per mail zodra de bestelling compleet leverbaar is.
Kan ik mijn bestelling ook 's avonds laten bezorgen?
Nee, wij bezorgen uitsluitend op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur.
Leveren jullie ook in het buitenland?
Wij leveren webshop-bestellingen in Nederland, België en Luxemburg.
Kan ik mijn bestelling op één van de Waddeneilanden laten bezorgen?
Ja, dat kan. Wij berekenen voor de Nederlandse Waddeneilanden geen toeslag.
Een artikel is niet voorradig, kan ik het toch bestellen?
Nee, als een artikel niet op voorraad is kunt u het ook niet bestellen.
Mijn geleverde bestelling is incompleet. Wat nu?
Zodra je geconstateerd hebt dat er een onderdeel of artikel ontbreekt bij de geleverde bestelling, verzoeken wij je vriendelijk het service-formulier op deze website in te vullen. Je aanvraag wordt zo spoedig mogelijk behandeld en je ontvangt bericht van ons via e-mail of telefoon.
Retourneren en ruilen
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Je kan een artikel dat niet naar wens is binnen de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen retourneren (mits nog in de originele verpakking ). Vul in dat geval het digitale service-formulier op deze website in. U ontvangt vervolgens binnen 5 werkdagen bericht van ons per mail. Is het product te groot of te zwaar om op te sturen, dan bieden wij je de mogelijkheid aan om het tegen een geringe vergoeding bij je thuis te laten ophalen. Vermeld dit dan in het digitale service-formulier. Wij zullen in overleg met jou de artikelen retour halen. Over de kosten zullen wij je vooraf informeren.
Is het artikel geretourneerd in de originele verpakking, onbeschadigd en her-verkoopbaar, wordt het ankoopbedrag aan je terug gestort. Eventueel betaalde verzendkosten worden niet terugbetaald .
Hoe lang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?
Bij retournering van een artikel controleren wij dit artikel bij binnenkomst. Direct na binnenkomst en na controle en goedkeuring storten wij het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel, exclusief verzendkosten , terug op jouw bankrekening.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Ja, de betreffende verzendkosten via een reguliere koerier voor het retourneren van het artikel (bijv. post.nl). Is het product te groot of te zwaar om op te sturen, dan bieden wij jou de mogelijkheid om het tegen een geringe vergoeding bij jou thuis te laten ophalen. Vul dan svp het digitale service-formulier op deze website compleet in. Je ontvangt vervolgens binnen 5 werkdagen een reactie van ons voor opvolging om de artikelen retour te halen. De kosten voor het ophalen van de retourgoederen zullen wij je vooraf bekend maken.
Mag ik alle artikelen altijd retourneren?
Ja, indien een via deze webshop aangekocht product niet naar wens is, dan heb je het recht het artikel of de artikelen binnen 2 weken te retourneren. Mits nog in de originele verpakking, onbeschadigd en her-verkoopbaar.
Service en garantie
Hoe lang heb ik garantie op mijn product?
Wij geven voor de artikelen van het merk Kettler en Engarden 2 jaar wettelijke garantie op fabrieksfouten. Voor het assortiment staal/strekmetaal geven wij 3 jaar garantie op fabrieksfouten. Schade die ontstaat door gebruiksslijtage, een niet normaal gebruik of onzorgvuldig handelen valt niet onder de garantie. Ieder garantie-verzoek wordt door onze service-afdeling bekeken en beoordeeld naar redelijkheid en billijkheid. Jouw garantie-verzoek kun je indienen via ons digitale service-formulier op deze website. Let op: wij behandelen uitsluitend volledig ingevulde service-formulieren incl. de gevraagde bijlagen als digitale foto’s van het betreffende artikel en de aankoopbon.
Mijn product is defect. Wat moet ik doen?
Als je het Kettler artikel bij een dealer gekocht hebt, dan kun je je klacht melden bij de betreffende dealer. Als je het Kettler artikel via onze website besteld hebt, dan verzoeken wij je het digitale service-formulier op deze website volledig in te vullen en inclusief de gevraagde bijlage aan ons te retourneren. Wij nemen je aanvraag dan zo spoedig mogelijk in behandeling.
Waar kan ik onderdelen bestellen?
Als je het Kettler artikel via een dealer gekocht hebt, kun je de onderdelen bestellen via deze dealer of een ander verkooppunt in je regio. Voor verkooppunten klik hier . Als je het Kettler artikel op onze website besteld hebt, dan verzoeken wij je het serviceformulier op deze website volledige in te vullen en incl. de gevraagde bijlagen aan ons te retourneren. Wij nemen je aanvraag dan zo spoedig mogelijk in behandeling.
Let op: van artikelen gekocht vóór 2020 zijn nog maar sporadisch onderdelen beschikbaar.
Ik ben mijn handleiding kwijt, kan ik deze ergens opvragen ?
Bij elk Kettler product wordt een handleiding bijgesloten. Mocht je deze kwijt zijn, stuur dan een verzoek per e-mail naar info@kettler.nl onder vermelding van het artikelnummer, de productnaam en eventueel een foto van het betreffende artikel. Er wordt u dan een handleiding per mail toegestuurd (PDF bestand).
Let op: van artikelen gekocht vóór 2020 zijn nog maar sporadisch handleidingen beschikbaar.
Overige
Kan ik ook rechtstreeks bij jullie tuinmeubelen bestellen?
Nee, je kunt niet rechtstreeks tuinmeubelen bij ons bestellen. Hiervoor verwijzen wij je naar onze dealers. Voor een dealer in je regio,
klik hier.
Wat betekent "Object geschikt" bij de tuinmeubelen?
De KETTLER tuinmeubelen met het predicaat "Object geschikt" zijn naast het normale thuisgebruik ook geschikt voor vrij toegankelijke ruimtes zoals bijv. terrassen en restaurants. Ze worden niet alleen aan onze standaard kwaliteitstests onderworpen voordat ze op de markt komen - ze worden ook nog eens intensiever getest en geïnspecteerd! Veel van de producten hebben zelfs een maximale belasting van 150 kg.
Dus dat betekent voor jou: nog meer stabiliteit - nog meer duurzaamheid!
Er staan geen SPORT artikelen op de website ?
De merk- en modelrechten van het assortiment Sport liggen bij de firma Trisport in Zwitserland, welke een distributiesamenwerking met de firma Product Fit in Wijk bij Duurstede (NL) is aangegaan. Vandaar dat u geen sportartikelen terugvindt op onze website.
Voor informatie over sportartikelen of het bestellen van onderdelen voor sportartikelen kunt u contact opnemen met de firma Product Fit: www.productfit.nl.
Er staan geen FIETSEN op de website?
Enkele jaren geleden zijn de merk- en modelrechten van het assortiment FIETSEN overgegaan naar de firma ZEG. Deze firma produceert en verdeelt zelf de Kettler fietsen via dealers in o.a. Duitsland en de Benelux. Voor alle vragen omtrent fietsen of het zoeken van een fietsdealer in uw regio, verwijzen wij u naar de website: www.kettler-alu-rad.de .